Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Zamówili kraba w restauracji. Gdy zobaczyli rachunek, odmówili zapłaty

12

Grupa japońskich turystów wybrała się na obiad do restauracji Seafood Paradise w Clarke Quay w Singapurze. Goście zamówili żywego kraba królewskiego z Alaski, którego przygotowano im na trzy różne sposoby. Najgorsze zaczęło się, gdy zobaczyli rachunek.

Zamówili kraba w restauracji. Gdy zobaczyli rachunek, odmówili zapłaty
Wizyta turystów w restauracji została uchwycona przez kamery (Facebook)

Rachunek, który przyszło zapłacić japońskim turystom, opiewał na kwotę 1322,37 dolarów singapurskich (ok. 4191 zł). Sam krab królewski z Alaski kosztował ich 938 dolarów singapurskich (ok. 2972 zł).

Turyści odmówili uregulowania rachunku

Jedna z turystek przyznała, że zaniemówiła, gdy otrzymała rachunek. Twierdziła, że pracownik restauracji nie poinformował gości, że przygotuje dania z całego kraba ani też nie podał całkowitej wagi zwierzęcia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Najlepszy czas na wyjazd w góry. Wiadomo, kiedy ceny spadają

Zdaniem Japończyków, personel polecił im kraba królewskiego z Alaski i powiedział jedynie, że jego cena wynosi 30 dolarów singapurskich za 100 g. Dlatego oburzeni turyści wezwali na miejsce policję. Kierownik restauracji zaoferował im zniżkę w wysokości 107,40 dolarów singapurskich, po czym jeden z turystów uregulował rachunek.

Rozgoryczeni klienci zgłosili sprawę do Singapurskiej Izby Turystyki, która przekazała ją Stowarzyszeniu Konsumentów Singapuru.

Klienci kłamali, że nie znali wagi kraba

Kierownik restauracji nie dał jednak za wygraną i postanowił napisać na Facebooku oświadczenie, w którym wyjaśnił, że zarzuty japońskich turystów były nieprawdziwe i miały na celu zszarganie reputacji restauracji oraz jej personelu.

"Nie pozostaje nam nic innego, jak zaprezentować zdjęcia pobrane z nagrań z kamer. Klienci robili zdjęcia żywemu krabowi, a nawet robili sobie z nim selfie" - czytamy w oświadczeniu restauracji Seafood Paradise.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Pracownik nie tylko poinformował turystów, że krab królewski z Alaski waży 3,5 kg, ale również przyniósł i pokazał turystom całego żywego kraba, zanim został on przygotowany.

Turyści upierali się jednak przy tym, że nie spodziewali się, że dania, które zjedli zostaną przygotowane z całego kraba.

W Seafood Paradise i wszystkich innych restauracjach Grupy Paradise konsekwentnie przestrzegamy zasad przejrzystości cen, koncentrując się na obsłudze klienta i jakości jedzenia. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby jasno komunikować się z klientami i chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania - czytamy w oświadczeniu restauracji.

Źródło: mothership.sg

Autor: MSI
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Zmasowane ataki Izraela na Liban. Ponad 47 zabitych
Ukraiński recydywista w Sopocie. Pokazał policjantom fałszywe prawo jazdy
Trzaskowski: Na spotkania w prekampanii jeżdżę prywatnym samochodem, urlopu nie planuję
Wypadek na roli. Nogę mężczyzny wciągnęła maszyna
PiS ogłosi swojego kandydata na prezydenta. Wiadomo już gdzie
Skrajnie osłabiony senior w Gdańsku. Jej reakcja uratowała życie 71-latka
Estonia. Tysiące niewybuchów na poligonie wojsk NATO
Łatwiejszy dostęp do pomocy psychologicznej dla nastolatków? "Zmiany od dawna oczekiwane"
Wywieźli ponad 600 opon. Smutny widok. "Las to nie wulkanizacja"
Groźny wypadek w Piotrkowie. Samochód wjechał w przystanek
Skandaliczna interwencja w Gdańsku. "Nie jestem zwykłym psem"
"Straszna tragedia". Szkoła żegna 14-letnią Natalię
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić