Rachunek, który przyszło zapłacić japońskim turystom, opiewał na kwotę 1322,37 dolarów singapurskich (ok. 4191 zł). Sam krab królewski z Alaski kosztował ich 938 dolarów singapurskich (ok. 2972 zł).
Turyści odmówili uregulowania rachunku
Jedna z turystek przyznała, że zaniemówiła, gdy otrzymała rachunek. Twierdziła, że pracownik restauracji nie poinformował gości, że przygotuje dania z całego kraba ani też nie podał całkowitej wagi zwierzęcia.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zdaniem Japończyków, personel polecił im kraba królewskiego z Alaski i powiedział jedynie, że jego cena wynosi 30 dolarów singapurskich za 100 g. Dlatego oburzeni turyści wezwali na miejsce policję. Kierownik restauracji zaoferował im zniżkę w wysokości 107,40 dolarów singapurskich, po czym jeden z turystów uregulował rachunek.
Rozgoryczeni klienci zgłosili sprawę do Singapurskiej Izby Turystyki, która przekazała ją Stowarzyszeniu Konsumentów Singapuru.
Klienci kłamali, że nie znali wagi kraba
Kierownik restauracji nie dał jednak za wygraną i postanowił napisać na Facebooku oświadczenie, w którym wyjaśnił, że zarzuty japońskich turystów były nieprawdziwe i miały na celu zszarganie reputacji restauracji oraz jej personelu.
"Nie pozostaje nam nic innego, jak zaprezentować zdjęcia pobrane z nagrań z kamer. Klienci robili zdjęcia żywemu krabowi, a nawet robili sobie z nim selfie" - czytamy w oświadczeniu restauracji Seafood Paradise.
Pracownik nie tylko poinformował turystów, że krab królewski z Alaski waży 3,5 kg, ale również przyniósł i pokazał turystom całego żywego kraba, zanim został on przygotowany.
Czytaj także: "Jest kropką". Pokazali zdjęcie ku przestrodze
Turyści upierali się jednak przy tym, że nie spodziewali się, że dania, które zjedli zostaną przygotowane z całego kraba.
W Seafood Paradise i wszystkich innych restauracjach Grupy Paradise konsekwentnie przestrzegamy zasad przejrzystości cen, koncentrując się na obsłudze klienta i jakości jedzenia. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby jasno komunikować się z klientami i chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania - czytamy w oświadczeniu restauracji.
Źródło: mothership.sg