Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Zniszczyli jej walizkę. Była w szoku, jak rozpatrzyli reklamację

25

Pasażerka amerykańskich linii Delta Airlines podzieliła się na TikToku informacją o tym, jak przewoźnik rozpatrzył jej reklamację w sprawie zniszczonej walizki. Takiego rozwiązania sprawy się nie spodziewała.

Zniszczyli jej walizkę. Była w szoku, jak rozpatrzyli reklamację
Walizka wyglądała koszmarnie (TikTok)

Turystka z USA opublikowała na TikToku nagranie, w którym pokazała, w jakim stanie była jej walizka po tym, jak odebrała ją z taśmy bagażowej.

Prawdopodobnie została rzucona zbyt gwałtownie, bo pękła i oderwany został z niej spory kawałek. Gdyby nie podszewka wszyta do środka, to z wnętrza wypadłyby jej rzeczy osobiste.

Zaskakująca przesyłka od linii lotniczej

Kobieta złożyła reklamację i już po kilku dniach otrzymała wiadomość, że czekają na nią przesyłki. Myślała, że to literówka, bo czekała na jedną paczkę. Okazało się, że było ich w sumie aż 13, a w każdej nowa walizka marki Ricardo Beverly Hills.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Halo Polacy". Prawdziwe zagłębie seksturystyki. "Moi znajomi się przejechali"
Myślę, że popełnili błąd - dodała na nagraniu.

Internauci uznali, że to znak, że powinna więcej podróżować. "Zostaw dwie, a resztę sprzedaj" - poradził ktoś inny.

Peyton postanowiła jednak skontaktować się z linią i wyjaśnić sprawę, bo nie dawało jej to spokoju. Jak przyznała w kolejnym nagraniu, okazało się, że to producent walizek się pomylił. Na infolinii przeproszono ją za kłopot i podziękowano, że zgłosiła się, by zwrócić omyłkowe wysłane przesyłki. - Pozwolili mi zachować jedną ekstra - dodała.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

W kolejnych nagraniach kobieta przyznała, że jej zdaniem ta sytuacja była bardzo zabawna i tylko dlatego podzieliła się nią w mediach społecznościowych.

Co zrobić, jeśli twój bagaż jest zniszczony?

Przypominamy, że jeśli po odbiorze bagażu stwierdzicie, że jest on zniszczony, to należy niezwłocznie wypełnić lotniskowy formularz nieprawidłowości bagażowej, tzw. PIR (Property Irregularity Report). Reklamację w tym wypadku trzeba złożyć w terminie siedmiu dni od odbioru bagażu.

Należy też wycenić szkodę - w przypadku zniszczenia walizki, linia lotnicza może wysłać nową lub poprosić o rachunek za zakup i na tej podstawie zwróci koszty.

Autor: IR
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Nie żyje zasłużony policjant. Dariusz Biskup miał 52 lata
Sprawdzi się zamiast tui. Rośnie szybko i cały rok jest zielony
Władze Białegostoku przemówiły po śmierci Kononowicza. Odnieśli się do zarzutów
Zawieszenie broni na Ukrainie. "Putinowi trudno zgodzić się na to"
Publiczna egzekucja w Korei Północnej. Rozstrzelanie i palenie zwłok
To pierwszy taki przypadek. To może być rewolucja w leczeniu
Ambitny plan NASA. Teleskop SPHEREx już zaczął pracę
Ekspert zabrał głos. To koniec ukraińskiej operacji w obwodzie kurskim?
Emocjonujące starcie. Trenerzy PSG i Liverpoolu zabrali głos
Kiedy przycinać budleję Dawida? Nie przegap terminu
Nie żyje Witold Tomczak. Były poseł, europoseł i lekarz
Wypadek na morzu, aresztowano kapitana pochodzącego z Rosji. "To oni są winni"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić