Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.


Klient bezpodstawnie oskarżony o kradzież w Sephorze. Firma się tłumaczy

Jeden z klientów drogerii Sephora opisał sytuację, która miała mieć miejsce, kiedy robił zakupy w perfumerii. Nie zakończyły się to dla niego pomyślnie. Miał zostać oskarżony o kradzież, sam postanowił wezwać policję. Wersje zdarzeń klienta i drogerii znacznie się od siebie różnią.

Klient bezpodstawnie oskarżony o kradzież w Sephorze. Firma się tłumaczy
Źródło zdjęć: © flickr.com | Stephen Carlile
38

Na facebookowym profilu sklepu jeden z klientów sieci z kosmetykami opisał sytuację, która miała go spotkać, kiedy robił tam zakupy. Z jego relacji wynika, że miał zostać zatrzymany przez ochroniarza i oskarżony o kradzież.

Gdy mężczyzn wchodził do drogerii, pracownik ochrony ubrany incognito miał uruchomić pilotem alarm przy bramkach, który informuje o kradzieży. Przy wszystkich klientach oskarżyć go o przywłaszczenie produktu i stwierdzić, przeglądając jego rzeczy osobiste, że "może go kontrolować, kiedy chce i gdzie chce". Niczego jednak przy mężczyźnie nie znaleziono.

Zobacz: **

**

Oburzony klient udał się do kierownictwa sklepu, by zgłosić sprawę. Kierowniczka, zamiast wysłuchać jego wersji zdarzeń, miała zawołać ochronę centrum handlowego Arkadia, która go "aresztowała".

Klient miał być wtedy "przetrzymywany na środku sklepu, by nie uciekł", a ludzie obecny w perfumerii mieli mu robić zdjęcia i głośno komentować fakt złapania "złodzieja".
Mężczyzna, nie kryjąc dezaprobaty, miał sam wezwać policję, a kierowniczka - jak wynika z jego relacji - miała uciec ze sklepu. Nikt za zaistniałą sytuację go nie przeprosił ani nie zaproponował mu żadnej formy rekompensaty.

Dalej kient próbował domagać się sprawiedliwości za pośrednictwem Facebooka - napisał wiadomość na profilu marki, w której opisał, jak został potraktowany przez obsługę Sephory. Obsługująca profil, PR manager firmy miała odpowiedzieć mu, że "działania podjęte przez ochronę były zgodne z procedurami, a pracownicy nie przekroczyli uprawnień" - podaje portal Wirtualnemedia.

Marka odpisała klientowi na Facebooku. Wersje zdarzeń znacznie się jednak od siebie różnią. Dział public relations firmy stwierdził, że "nikt klienta nie przetrzymywał", a na wezwanie ochroniarza "sam dobrowolnie pokazał zakupy" i "nikt nie naruszył jego nietykalności". Klient sam wezwał policję, na którą "z własnej woli oczekiwał na terenie perfumerii".

Natomiast klient sam miał wyciągnąć z kieszeni ochroniarza pilot do obsługi alarmu, czym "naruszył jego dobra osobiste".

Sieć deklaruje, że "z materiałów nie wynika, by doszło do naruszeń ze strony naszych pracowników czy pracowników ochrony".

- Pana odczucia, które bardzo szanujemy, są inne, ponownie prosimy o spotkanie, w którym będzie uczestniczył Dyrektor Handlowy Sephora Polska – napisała marka na swoim Facebooku.

Na razie nie wiadomo, jak skończy się nieprzyjemna dla kupującego sytuacja.

Wybrane dla Ciebie

Dziecko zamiast na światła, patrzyło w telefon. Kierowca nie wytrzymał
Dziecko zamiast na światła, patrzyło w telefon. Kierowca nie wytrzymał
Chcieli wyremontować boisko. Wykopali masowy grób 129 rzymskich wojowników
Chcieli wyremontować boisko. Wykopali masowy grób 129 rzymskich wojowników
Zapomniał, że podróżuje z niemowlęciem. Dziecko pozostawiono na 2h w rozgrzanym samochodzie
Zapomniał, że podróżuje z niemowlęciem. Dziecko pozostawiono na 2h w rozgrzanym samochodzie
Radysław miał tylko 7 lat. Zginął w ataku Rosjan na Krzywy Róg
Radysław miał tylko 7 lat. Zginął w ataku Rosjan na Krzywy Róg
Transpłciowa córka Elona Muska miażdży ojca. "Aż się trzęsę"
Transpłciowa córka Elona Muska miażdży ojca. "Aż się trzęsę"
Miłośnik przyrody aż zastygł. Czaiła się w zaroślach
Miłośnik przyrody aż zastygł. Czaiła się w zaroślach
Otwock wciąż bez bieżącej wody. Decyzja we wtorek
Otwock wciąż bez bieżącej wody. Decyzja we wtorek
Przewróciło się drzewo. Ucierpiały wiewiórki. Tak im pomagano
Przewróciło się drzewo. Ucierpiały wiewiórki. Tak im pomagano
Był w lesie z ojcem i bratem. 14-latek walczy o życie
Był w lesie z ojcem i bratem. 14-latek walczy o życie
Sukces Julii Szeremety. Awansowała do finału
Sukces Julii Szeremety. Awansowała do finału
Biją się o 19-latka z Warszawy. Jest wręcz rozchwytywany
Biją się o 19-latka z Warszawy. Jest wręcz rozchwytywany
Drzewo runęło, ucierpiały wiewiórki. Tak wyglądała akcja ratunkowa
Drzewo runęło, ucierpiały wiewiórki. Tak wyglądała akcja ratunkowa