Klienci poskarżyli się na dziwne działanie bankomatów na Twitterze. Urządzenia podejrzanie długo przetwarzały dane dotyczące transakcji, a na końcu nie wypłacały pieniędzy. Te jednak znikały z kont klientów różnych banków.
Na razie Euronet nie odniósł się do całej sprawy. Wszystkie linie sieci są zajęte i nie da się do niej dodzwonić. Zrozpaczeni klienci próbują się skontaktować z firmą za pośrednictwem jej strony na Facebooku, jednak administratorzy zachęcają jedynie do skorzystania z formularza kontaktowego i nie udzielają informacji.
W sprawie awarii wypowiedział się mBank. Doradzono, by klienci na razie nie korzystali z usług Euronetu - informuje TVN24 BiS.
Korzystających z usługi BLIK w aplikacji mobilnej zachęcamy do wypłat gotówki w sieciach własnych banków obsługujących standard BLIK: Alior Bank, Bank Millennium, BZ WBK, ING Bank Śląski, PKO Bank Polski, Getin Bank - podaje mBank.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.